Lördags mys

Idag har de vart en myspys dag rent ut sagt.Tråkigt väder ute och allt.Imorses var de dans i sin ordning,Nattis gick dit med sin pappa och jag och Fisen passade på att städa och skura hemma,de behövdes,hehe.
De kom hm och Felicia hade somnat och sov över 2 timmar,skönt de.
Sedan visste vi inte vad vi skulle göra idag så jag och Nattis åkte ner till Backaplan och shoppade lite.Var så längesen de bara va hon och jag så de var riktigt mysigt.
Felicia var hemma med sin pappa och mös.
Nattis fick sig en ny dansdräkt som hon önskat sig ett bra tag,en ny vatenflaska med sitt namn på och klistermärken.Och de var jag som skulle ha lite toppar och ett par jeans men som vanligt blev de bara till Nathalie:)
Ungarna går först!:)
Vi kom hem och då hade Stefan dykt upp och de hade busats och Felicia hade visat sina konster att hon kan vara precis överallt nu.Ställer sipg upp mot allt och försöker släppa taget.En riktig bustjej har hon blitt.
Efter ett tag blev Fisen bra gnällig,Hon hade bara sovit 1 gång idag och var bra trött men vägrade sova.
Nattis åkte med sin pappa och Stefan till Jenny.De skulle visst se fotbol där.Jag och Felicia gick sedan till torget och handlade pizza:)Mums,Felicia fick smaka sin första pizzabit och hon blev bra arg när hon inte fick mera,haha.
Vi hann äta upp pizza och ta på pyjamas så kom Nattis med sin pappa.Och hon såg inte bra ut stackaren.Hon hade feber och var helt matt.Det blev Alvedon och mys under täcket på soffan.Hon somnade ganska snart,lilla gumsan.
Kenta åkte nyss iväg till Stefan för att se fotboll.
Och Fisen fick sin välling och somnade med en gång.Nu ska jag se Stjärnor på is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0