Lilla sessan sjuk med,eller?

Idag onsdag har d evart en riktig tråkdag.Inatt sov Felicia otroligt dåligt.Hon vaknade varje timme och klockan halv4 stod hon upp i sängen och skulle upp.Nattis hade då kommit in till oss så jag tog med Felicia och vi la oss i Nattis säng.
Kan säga att de inte blev många timmar sömn den natten men men...
Igår kväll hade Felicia 38,4 i feber så jag hoppas hoppas de är hennes tände rnu som spökar.:)
Ja,idag iaf,så åkte vi till Bräcke där vi vart hela dagen.De har regnat dessuotm hela dagen lång.
I Bräcke vart d elite bus men Felicia var så gnällig och de rann dreggel och i näsan så fick byta två bodysar på henne.
Till slut tänkte jag de måste  vara ngt fel på henne,ont i hals eller ont i öronen så ringde sjukvårdsupplysning och beskrev henne men de tyckte att hon verkade pigg,men iaf nu på kvällen nä vi e hemma igen.Hon har ätit senaste halv12 och sedan ville hon varken ha efterrätt mat ,välling eller gröt.Hon åt 9majskrokar och bulle i Bräcke.
Så imon bitti ska vi titll Backa barnmedicin med henne.Hon har vart förkyld över 2veckor och hostar dessutom med.
Lilla stackaren,något galet e det med henne.
Nu ska vi försöka få henne i säng så vi kan sova.

Igår var jag och tjejerna på Backaplan nästan hela dagen och shoppade.
Tjejerna fick varsitt par stövletter och Felicias små var de gulligaste jag nånsin sett,såå små o söta.
Nattis fick en ny klänning och ett nytt spel med.Vi käkade sen på Coop och redan då verkade Fisen inte så bra,.
Vi åkte hem och mötte pappa hemma sen.Sen blev det en sväng till mataffären,snabbt in i duschen och sedan lata sig framför burken med Uggly Betty och Desperate Housewives.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0