Fredag,Lördag och Söndag

Fredag jobbade jag från 14-20.15,var väl sådär men ändå skönt att komma hemifrån.Jag var så hostig och snorig denna fredag så ville bara stänga och  åka hem och kurera mig.
Man har de bra hemma kan jag säga;)Men ska jobba nu 2dgr/vecka så jag sparar lite mammadagar.
Min kära mor kom och hämtade mig sedan från jobbet.Tack mamma!
Hemma hade Fisen somnat redan,Nattis höll på med tandborstning och barnens farmor och Silvana hade vart på besök.
De åkte hem ganska snart.Nattis somnade och jag kurerade mig under filt med alvedon och te och kollade klart Idol.
Vid 23 tiden började Felicia snora mycket så jag gav henne Nässpray men de borde jag inte gjort får hon blev pigg och trodde hon sovit och började ställa sig upp i stora sängen.Hon var bara för söt:)
Min käre sambo gick sedan upp och kollade tv och hon somnade sen igen.

Först på lördag morgon vaknade Felicia redan innan halv7,jag var döööödstrött men bara och gå upp.Kenta var på väg till fisket så jag decka på soffan och han gav Fisen välling och sen var d ebara och drikka 100koppar kaffe igen.
Sedan iväg till dansen och efter det åkte vi ttill mina päron.Det var fint väder men blåste en del.
Där blev de bus och lek och Ias kom även och hälsade.
Nattis bestämde sig för att sova över där så vi åkte hem utan henne.
Lite mys hemma med lillfisen.

Söndag,även idag skulle jag jobba.Kände inte alls för det.Hade hostat hela natten lång,den hostan ger sig verkligen inte:(Även Felicia e hostig nu,,stackars lilla gumman min.
Vi åkte sedan till Bräcke och hämtade Nattis.De skjutsade mig till jbbet och vi hämtade Kina mat och sedan gick jag till jobbet och de åkte vidare till Gårdsten.
Idag jobbad ejag helt själv i 4 timmar.var sådär kul,tiden gick så himla segt,ville bara hem till tjejerna.
Jag fick skjuts hem sedan.De kom och hämtade mig och vi sprang in på Ica och handlade de som saknades hemma.
Hemma blev de käk och Andra avenyn och sedan gick jag o la mig med båda tjejerna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0