Min lilla tjej har nya gaddar på g...

..hoppas jag för sist hon fick gaddarna var hon likadan.Dööförkyld,hostig och grinig.Verkligen skitjobbigt och skall de vara såhär varenda gång hon får en tand så fyy sjutton.
De har vart 2 sjuhelvetes nätter nu med gnäll och skrik och inatt tror jag hon hade feber så hon fick en alvedon och somnade gott efter det,men dock bredvid mig i stora sängen,så de blev inte många blund inatt:(Hoppas på en bättre natt ikväll.

Idag har vi iaf vart på kalas hos tjejernas kusin Filippa som fyllde 4år.Grattis!
Där vart de fullt hus,en efter en kom d ein genom dörren men var himla trevligt iaf och god tårta och fika.Tjejerna lekte jättefint ihop,kul.Nu får vi bara se till och ses oftare.
Efter några timmars kalasande åkte vi mot bräcke.Först ett stopp vid kinan och hämta mat.Där blev de lite lek och bus.
jag blev sedan nojjig för Felicias hosta,hon pep hela dagne när hon andades men när jag ringde så fråga de om hennes allmän tillstånd och hon mår ju bra i övrigt,äter,grejar,går och skrattar,så de tyckte jag skulle ge henne vatten så d elöser upp slemmet hon inte får upp när hon hostar.
Nu ligger hon här iaf på soffan bredvid mig och sussar så gott.
Nu ska jag se lite tv och sedan nana jag med.Imon e det dagis igen:)

Kommentarer
Postat av: Nancy

:)

2008-11-23 @ 22:31:08
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0