Lussebullar och Hemtex...snacka om flashbacks:)

Tisdagen efter dagis skulle vi åka till mina päron för lussebullebak fick Nattis för sig.
Men hon var så trotsig efter dagsi så det blev först lite vila och sedan åkte vi.Väl framme blev det mat och ny blöja för lilla sessan och nu skulle de göras deeeg:)Nattis var såklart med och hjälpte.Lilla Felicia tittade med men var est intresserad av att riva ner allt hon kom åt,hihi.
Kenta var ute i verkstan och grejade med fiskedragen.Han har så många nu som måste bli klara.Butiken han säljer till ville ha en till beställning så nu får han vara där dag och natt och lacka och spraya:)
Då var det dags för deget att jäsa och vi tog oss en runda till Hemtex så länge.
jag fick flashbacks.har vi inte gjort detta en annan gng med?När Fisen var i magen?
Och var de inte samma dag med?Joo,de var de allt.Lite komiskt och lustigt att de skulle vara samma dag som förra året detta hände.
Vi skulle baka lussebullar och åkte sedan till hemtex och där började jag smått få ont i magen men tänkte bara att de var förvärkar.
Kom till Bräcke igen och bara satt i soffan och kände så starka sammandragningar.Bullarna var klara och vi åkte hem.Kommer så väl ihåg att vi tog med oss en påse och jag höll den öppen i bilen för de va så varma.Samma sak gjorde jag när vi åkte från bräcke i tisdags.
fast nu hade jag ingen bebis i magen utan hon satt bakom mig i bilen.Helt sjukt,1 år har gått:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0