Barn o samboledig

I torsdgas var jag ledig eller rättare sagt var hemma själv,såå himla skönt.
Ungarna och Kenta var hos Stefan.Medans de var iväg så försökte jag kurera mig och såg Sex and the city.Skitbra film ni som inte sett.Runt 16 tiden kom de hem och det blev lite bus och sedan åkte vi iväg mot partlle och Kåsjön.Vi skulle hälsa på tjejernas kusin Filippa.
Väl framme var d emys framför brasan och ungarna lekte.
Sedan blev det fika och macka,mums.
Lite mer lek och sedan  blev lilla Filippa trött och trotsig så vi bestämde oss för att röra hemåt innan fisen med började bli trött.
Vi sa hejdå och sa att vi skulle ses oftare nu så får se hur det blir med den saken.:)
Min hosta kändes redan bättre på kvällen,skönt.had eju börjat drikka Nathalies Cocilliana,att jag inte drack den tidigare.Den är verkligen superbra!

Fredag skulle jag jobba igen.Veckorna går alldeles för fort.Jag öppnade denna dag eftersom jag skule bowla och käka mat sedan på kvällen.
Dagen gick fort,mycket folk som handlade idag med och jag fick ganska mycket gjort på jobbet med så det kändes bra.
Bowlingen gick bra och jag var bra tröt efter 3cider,haha.
Jag vann iaf på våran bana,såklart!:)
Jag blev sedan hämtad,det var skönt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0