Utvecklingssamtal och Bvc

Bloggen har varit nere så har inte kunnat uppdatera förrens nu.
Först tar vi tisdagen!:)

Idag har vi jag o Fisen vart på utvecklingssamtal på Nattis förskola.
Det gick bra men Nattis var lite skeptisk mot att hon inte fick följa med.Hon är så snäll och försiktig sa fröken.
Och hon är såå duktig för sin ålder och intresserad och nyfiken av mycket.Det är bra inför skolstarten om några år:)
Duktig tjej Nathalie,mamma stolt!:)
Efter Bvc sa vi hejdå till Nattis igen.Nu hade vi bråttom till nästa stopp,som skulle bli Bvc Tuve.
Idag fick Fisen sin andra vaccination.Gick hur bra som helst.
Och hon mätte 62cm och vågen stannade på 6,2kg nästan:)Jihuu,viken stor tjej!
Vi pratade just
om att man inte kan tro att hon är född i v33.Hon har verkligen växt till sig och utvecklas precis normalt.
Vaccinationen reagera hon inte ens på,hon var så uppagen av att charma sköterskorna som var med.
Vi fick en ny tid om ca 1,5 månad för hälsokontroll.
Nu var vi klara och tog en liten promenad.
Vi skulle träffa Tanja och Grabbarna Bus idag men tyvärr så ringde Tanja och kunde inte ses.
Hennes bror skulle visst gifta sig så det var mycket med möhippa och allt.^*tråkigt*
Sambon gick upp vid halv12,han skulle fiska idag med sin kusin.
Vi stannade hemma bara och mös.
jag blev så konstig i kroppen,som om jag skulle bli sjuk.Frös,ont i huvvet och allmänt hängig.
Hämtade Nattis,vi lekte och målade men till slut vart jag så trött så jag tog en Alvedon ändå.Vill ju helst inte ta något när jag ammar.
Vi gick till affären och köpte oss snask:)O tror du vi inte träffar på en av Nattis fröknar som säger sen"det är inte lördag"hihi.
Pappa kom hem och jag o Fisen gick och la oss en stund.
Pappa och Nattis hade pysslat medans vi sov.
Nu var de deras tur och sova
Jag o Fisen kikade sedan Andra Avenyn och Desperate och sedan somnade även vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0