Kikat PÅ Hus

Morognen var seeeg som vanligt.Sover knappt ett blund när Nattis ligger bredvid och snarkar.
Fisen har även hon börjar med ngt snarkliknande läte fast inte alls lika mycket som sin syster.
Hon har även fått för sig att vakna runt 4-5 för att käka.Ajabaja Fisen.Mamma sova.Hihi
Jaja,hon äter och somnar sedan om igen men för mig tar det ett himla tag att somna om igen och sedan hålla på och knuffas med Nattis som snarkar.
Vi har inte gjort särsklit mycket idag.
Vart trött,trött och åter trött,tog inte på mig kläder förrens efter halv2idag:)
Blev hämtning av Nattis på dagis.Det var Förskolans Dag så de hade fått fika mm.Mysigt tyckte Nattis.
Efter kom vi hem,Nattis åt litegrann och sambon vaknade.
Fisen fick potatis,maj och kött,det gillade hon)och även efterräått då med mango och päron vilken är en självklar favorit.Det börjar gå mkt bättre med maten nu,man får ge henne maten innan hon blir allt för hungrig för sedan e det kört.
Jag känner oxå att mjölken har börjat minska eftersom hon inte äter tutte så mycket som innan.
Sedan skulle vi åka och kika på ett hus vi sett på internet.Skulle kolla vart de låg.Det låg i Stenkullen.Nästa vecka går vi nog på visningen.
Men innan vi hamnade i Stenkullen körde vi till båthamnen och pappa visade oss vart båten låg.Väldigt vackert område.Där skulle jag lätt kunna tänka mig att bo.hihi.
Efter huset tog vi en sväng till Jula i Partille.jag och barnen gick in till Pölsemannen och tog oss varsinn korv och väntade på pappa.
Efter det tog vi ett stopp vid Stefan och Jasmiina.
Stefan hade opererat sitt knä så Nattis tyckte synd om han,men hon tyckte att det var bra att han slapp kryckor,:)
Väl framme blev Fisen omhändertagen av Jasmiina och jag o Nattis sprang fort in på toa.
Det blev lite fika och lek och prat.
Fisne åt och spydde ner mig och soffan.Föölååt Stefan och Jasmiina,de vaa inte meeningenn.:)
Men det gick bra att torka av det sedan.
Vi åkte hemåt och barnen var trötta,eller Nattis iaf.Fisen låg på golvet.Hon rullar runt som aldrig förr nu.Hon tycker det är såå himla kul att lära sig saker.
Jag hinner bara vända omhenne så ligger hon på mage igen.hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0