Härliga soooooool!!!

Sol sol och sol.Gud så underbart.
Igår tisdag var vi till Ullared.Jag ,Nattis,mor min och en gammal bekant till oss.
Det var trevligt.Det var inte alls mycket folk och det var svalt inne så det var skönt att gå och kika i lugn o ro.
Men jag saknade min lilla fis hemma.Hon var med sin pappa själv.Det hade gått hur bra som helst.
Min nota blev den billigaste någonsin där:)Hade kunnat ta en vända till men sket i de,bättre och spara "cashen";)

Idag onsdag har vi vart till Jessie.Vi tog bussen dit och gick från Wiselgren,hade tänkt gå men de blev så sent hemma innan vi kom iväg så vi gick därifrån istället.
Vi tog sedan promenad hos henne och fikade.Var hur trevligt som helst.
Tack gumman!
Vi kom hem  och gjorde ett stopp vid torget och handlade saker till middagen.
Hämtade Nattis från dagis och kom hem och gjorde mat.Fisen fick spagetti för första gången idag och herre jösses vad hon älskade det:)Hon åt upp heeela stora burken.
Vi städade lite och lekte.Sedan gick vi ut till äffaren och handla gröten som vi glömde tidigare idag.
Stannade ute vid lekplatsen och lekte.Nattis lekte med sin dagiskompis Arman en stund och vi gick sedan in.
Blev Bolibompa dags.Felicia badade och fick gröt.
Sedan var det Nathalies tur.Felicia somnade nästan halv8 och hoppas hon sover hela natten nu.
Nathalie däckade rätt snart hon med så nu sitter jag här jsälv.
E förbannad över att jag inte kan ladda upp bilder på min blogg.
:-(
Har laddat ner Mozilla nu som kundservice sa men funkar ändå inte-.....*Suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0