Grattis alla mammor idag!

Idag är det Mors dag och vi har firat dne i Bräcke.Det var meningen att Nattis skulle sova över där igår men jag och Felicia sov oxå där,det blev så sent igår med Eurovision så vi slaggade över.
Barnen somnad eiaf tidigt,strax efter 21.

Imorses vaknade Fisen runt 8,vilken sovmorron jag fick.Men har knappt sovit ngt inatt för att hon snurrar runt så mycket.Ett tag låg hon på tvären o under täcket.Sedan skulle jag leta efter nappen...jaja,blev inte mycket till sömn iaf.
Ska skaffa oss en resesäng,bra att ha.
Fick iaf frukost på sängen av min stora tjej.Hennes mummu hade hjälpt henne.
Tack söta älskade dotter,du är underbar!
Vi gick
sedan ner för att äta frukost och kaffe.
Felicia fick gröt sedan och hon somnade om.
Jag tog mig en snabb dusch och sedan skulle vi promenera till Eriksberg och Coop.
Men det slutade med att Nathalie satt där bak på min cykel och min mamma tog sin cykel och vi cyklad eiväg.
Fisen fick stanna med sin far.
Vi kom tillbax och Felicia hade somnat i sin vagn.Hon sover bra när hon får sova ute.
Hon sov la upp mot 2 timmar i vagnen.
Det blev käk och kaffe och tårta,mums.
Mamma fick en Hortesia av oss,eller vad det heter.
Och hon hittade en fin matchande kruka till.Nathalie tyckte den var jättefin.
Vi var ute i stort set hela dagen.Var såå himla skönt i solen.
Sambon min kikade på hästarna och efter det bar det av till Gårdsten och hälsa på farmor.
Även hon fick en blomma.
Lite fika och bus på golvet och sedan bar de av hem.
Alla var trötta efter en härlig söndag i solen.

ps...jag undrar hur man laddar upp bilder på denna nya blogg???Jag kan inte...:(så därför finns de inga nya bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0