Får Fisen Tänder Nu Eller?

Hon dreglar otroligt mycket nu.Alla kläder e helt dygnsblöta.Igår fick jag byta tröja 1gång.
Hon e snorig med så jag hoppas verkligen tänderna spricker ut nu.Hon är gnälligare än vanligt och vill bara ha nappen,som hon aldrig annars vill ha.

Uppdaterar lite från senaste dagarna som gått.har inte blitt så mycket tid över att sitta och blogga.
Igår var vi ute på lekplatsen och lekte men gick in ganska fort därefter.Det blåste sand överallt och var riktigt rått och kalt.Ingen värme inte.
Vi kom in och lagade mat medans Fisen sov.
Ja som sagt ovan så har Fisen gnällt så mycket och dreglat så hoppas verkligen det spricker för man ser tanden igenom köttet-
Efter maten åkte sambon och Nattis till Elgiganten för att hämta kort som vi framkallat men tror ni det var rätt denna gången då?
Nää,helt fel mått och huvudet var inte med fast det var med på originalkortet som jag tagit med så aldrig mer Elgiganten.Så nu får jag framkalla korten nånannanstans så jag kan göra Dop-korten.
Sedan dök Jenny,Joel och farmor upp i vår lilla lägenhet.
Joel var cool som alltid med sin gubbmössa.)Han hade "kakkat" så det blev blöjbyte med en gång.
Nattisen hade gömt sig i sitt rum.
Det blev kaffe sedan med glass och barnen lekte.
Nathalie tyckte det var så roligt för Joel kröp efter henne hela tiden och tittade på henne.
Fisen tittad eoxå mycket på Nattis och även på Joels fina skjorta.
Tidne tickade iväg,sambon skulle träna med sin kusin.
Jenny fick nattat Fisen,hon var så trött och dreglig.Jag tänkte hon skulle sova en halvtimme som hon brukar göra på kvälen men aj så fel jag hade.Stackarn var så trött så hon sov för natten.
Hon vaknade 00.00 och åt och sedan först halv8 gick vi upp.
Jag var trött som bara den.Kund einte somna och varva ner igår kväll.Det snurrade massa saker i huvet som man skulle göra och säkert att jag oroade mig för Fisen med kanske?!
Somnade kanske sedan runt 02 och vaknad eigen 03,Nattis kom in.
Nu borde jag sova,Fisen somnade nyss men har ingen ro i kroppen.Skall duscha och sedan skall vi promenera till backaplan.

Idag fyller pappa år oxå,får se om det blir en sväng till Bräcke med.Grattis pappa och muffa!!!


Kommentarer
Postat av: mingla

får jag fråga dig en sak?

2008-05-13 @ 09:47:10
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Sanna

ha en bra dag

2008-05-13 @ 09:50:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0