Vad är det som händer med vår värld?

Godmorgon på er alla morgonpigga!

Sitter redan här.
Felicia väckte mig runt 06.30 tiden. Ett blöjbyte med dygnsblöt blöja.Vi tittade ut och jag ville bara gråta ut.NEEEJ!!!Snö?Varför?Det är ju mars och var hur fint som helst igår,jag vill bara lipa.Sambon kom hem strax innan kl 07,han var lika glad han över vårt vacka väder.Han sa att de är kallt ute,blåser och är minusgrader.Blir att stanna inne hela dagen.Jag satt i soffan och ammade lillskruttan.Hon sov bra inatt,vaknade bara 1 gång runt 02.00 tiden.Hon är fortfarande lite snorig och hostig emellanåt.Nu ligger hon i sin babysitter och sover igen.Låter lite täppt i näsan igen,får ge henne koksaltlösning när hon vaknar.

Nathalie ligger fortfarande i vår säng och sover,den lilla sömntutan.
Hon kommer vara bra glad när hon vaknar och ser vädret.
Nu ska jag lägga mig på soffan och se en film som min kära sambo fixat åt mig.Tack hjärtat!:-)

*Vink vink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är kul med snö, men det tycker inte mamma!
Det var kul att träffa er idag, det var ju så länge sedan.
Jag har saknat er!
Kram Joel

2008-03-17 @ 22:00:56
Postat av: N&F

Dt var kul o träffa er med,hoppas vi ses snart igen och att de inte går lika lång tid mellan träffen som sist.

kram från tjejjerna Sundin

2008-03-19 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0