Påskdagen

Påskdagen gick vi upp i tid,eller barnen iaf.jag var trött eftersom det vart en orolig natt igen för Felicia.Hon ville äta varannan timme,och jag var som en zombie på morgonen.
Kära sambon gick sen upp strax efter klockan 8 och jag gick och la mig och gick sedan upp efter 10 och var mycket piggare och gladare.
Sedan var de frukost,tvätt,diskning,städning och hänga in tvätt dags,Tiden gick fort.
Felicia somnade på sin pappas mage och de gick sedan och la sig i sovrummet.
jag och storatjejjen började med maten.Vi gjorde lite påsklunch.Efter gick vi ut en stund så hon fick leka av sig lite.Solen sken så det var härligt.
Vi kom hem och sambon hade vaknat men Felicia sov fortfarande.
Vi skulle få besök senare.Barnens farmor,gammelmormor och gammelmorfar och Silvana skulle komma.
Vi hann plocka undan lite och fixa fika.
De kom sedan och vi tjötade och fikade.Känns som man bara fikat och ätit denna påsk och inte rört sig,bläää,bläää bläää...
Nattis,sambon min och Silvana fick sedan för sig och leka kurragömma i år stora lägenhet och Nattis var helt uppe i varv sen hela kvällen men somnade ganska fort efter att de åkt hem och hon hade duschat och borstat tänder.
Nu fick hennes pappa klia ryggen så hon somnade.
Felicia somnade i gammelmorfars famn men vaknad eigen efter 1 timme och skulle ha tutte.
Nu sov barnen vid halv10,jag och gubben såg film.Filmen verkade lite seg tyckte jag så jag somnade på soffan,hehe,som vanligt.
Flyttade mig sedan mot säng runt halv11 snoret med lilltjejjen.Sambon skulle se klart filmen,han tyckte den va bra...öh...:-)
Väl i den varma sängen somnade jag på studs,godnatt!

hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0