J-vla hundägare!!!

Grrrr säger jag bara.
Hade lämnat Nattis på dagis i det här snöovädret.
På väg hem från dagis har vi en liten backe,och klant som jag är ramlar jag,hihi,hoppas ingen såg mig.Tur att det var så mycket snö att vagnen inte rullade iväg.Idag är jag glad att man inte har någon Bugaboo,haha.
Vi skulle köra in vagnen i förrådet och jag ser en hudägare och hans hund bajsa på lekplatsen,jag stannade kvar för att se om han tog upp bajset.Tror ni han gjorde det?NEJ!!
Det var mycket snö och barnen skall leka där sedan i hundbajset.
Jag ropade till han att ta upp bajset efter sig och att man inte låter hundarna bajsa på lekplatser,
Han titta på mig men gick bara,tröga jävel rent ut sagt.
Jag fråga han en gång till,"jag pratar med dig,du får ta upp bajset efter din hund,det finns barn som kommer leka där sen",Men jävla idioten(förlåt mitt språk)gick bara med sin hund och jag kokade inombords.
vad tänker man med?varför plockar man inte upp?grrr....
Idag ska Lillasyster åka pulka med Storasyster:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0