Annandag påsk

Även denna morgon gick vi upp i tid,jag och Felicia.Hon åt runt 6tiden,sedan flyttade vi oss till soffan och somnade om och vaknade igen strax efter kl8.
Nattis kom sedan runt 8.45.Det blev Bolibompa i vanlig ordning medans jag gjorde frukost.Kära sambon låg och sov och gick upp halv10.
Idag snöade det igen,blää,vi vill inte ha mer snö.Det ska tydligen snöa hela veckan.När ska våren komma??Sommartid nästa helg och vi har snö,hur mycket som helst.
Vi gjorde oss klara för att åka mot Allum.Nattis ska på kalas på Lek&buslandet på torsdag så vi behövde köpa present till Oscar och de hita vi allt.Hoppas han gillar det!
Innan Allum va vi och kollade på ett hus oxå,men de låg lite fel,så det blev inget med det heller:-(
Efter Allum var vi jättehungriga,vi åkte mot bräcke där maten väntade.
Men innan det blev de ett stopp vid Eriksberg.Jag hade glömt nappflaska hemma så sprang snabbt in och köpte en ny och lite ersättning eftersom jag skulle träna med sambon och kära brodern senare,hehe.
Väl framme i bräcke hade även Hannu(min mosters man) kommit på besök,fram med tutte till Felicia medans de andra åt.
Lite vila och sen bar de av till gymmet Friskis&Svettis.
Där gick jag på bandet och steppade i 45minuter,sedan var de några magövningar som min käre broder instruktionerade mig genom.Go Ias go!
jag va helt slut sen efter passet.
Vi åkte till bräcke för att hämta töserna.hem mot Tuve och kvällsmat och barnen somnade nästan direkt.Gubben min gick och la sig och jag såg lite tv men gick mot sängs efter halv10,somnade på studs.
Felicia vaknade först halv6 och ville ha käk och då gick vi upp för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0