Tråkig Måndag

Idag har vi inte gjort så mycket som att lyfta ett finger:(Tråkigt...
Felicia ville gå upp runt halv9snoret och Nattis låg kvar ochsnarkade.
Jag hade sovit otroligt dåligt för att hon snarkat hela natten.Jag har knuffat och puffat på henne men likt förbannat snarkar hon:(Lilla gumsan!
Vi gick upp och Fisen fick gröt och strax efter kom även Nattis.Lite purken för att hon fick ligga kvar själv.
Hon åt iaf havregrynsgröt och en macka vilket var en bra frukost för att vara Nathalie:)
Felicia blev trött igen runt halv10 och vi gick o la oss igen.Ja, somnade även jag och guud så härligt det var att få sova.Det behövdes!
Vi vaknade och det blev frukost och kaffe för mig vid 12 snoret:)
Nu regnade det ute.Usch och fy!
Vi lekte och busade på golvet.
Pratade sedan om semester i Finland med mamma och vi tog tummen ur handen och bestämde oss för att åka dit.
Ska bli skojj!Så vi åker 29juni och kommer hem 12juli:)Gött
Sambon jobbar ju de veckorna så det blir nog skönt för han med att vara själv.
Vi skulle träffat Jenny,Joel coh Jocke idag men det blev inställt eftersom de skulle på visning.:(
Vi träffas imon istället.Ska bli kul,det var gööörlängesen sist!
Vi åkte hem sen och jag fixade med tvätt och diverse saker och pappa tog hand om ungarna.
Det blev läggdags o båda töserna sov innan 21:)Härligt.
Nu blir det en skön kväll för mig,utan ungarna!,)


Godkväll


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack =) de lär bli många bra bilder i alla fall =)

2008-06-16 @ 22:28:47
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Postat av: Emmoo

Ja denna dagen har verkligen varit skit seg =/ Tack så mkt! Ha så skoj med Joel å co i mån!

2008-06-16 @ 22:29:37
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0