Lek Och Buslandet!

Imorses vaknade Felicia innan 7 ock låg tydligen och sparka mig i ansiktet och ville upp.Så det var bara för mig att stiga upp.Jag var så trött.
Hon fick lite tutte och sedan somnade hon om.Hon vaknade igen efter 40minuter och då blev det grötdags.
Idag skulle vi käka ordentlig frukost för vi skulle till Lek och buslandet.
Vid 11 tiden mötte vi upp Jenny&Joel,Emma&Wilmer och Sanna&Linus.
Nu gick vi mot buslandet och det var helt lagom med folk där.
Det blev bus vid "Vulkanen först" och sedan inne i labyrinten.
Fikdags såklart och mat för barnen.
Lite mer bus och lek och sedan gick vi därifrån.
Vi gick på Backaplan en stund sen och kikade lite i affärer....igen...
Vi mötte sambon min där och han följde med.
Vi sa hejdå och tackade för idag!Tack alla för en trevlig busstund:)
Vi brummade nu mot Bräcke.Sambon min skulle hämta upp sin båt ikväll så vi stannade kvar i Bräcke.
Nattisen lekte med Elin såklart.
Nu somnade Fisen nyss med sin mummu och vi väntar på att pappa ska komma och hämta upp oss.
Jag e trött.
Imorgon ska vi fika med Jessica!

Kommentarer
Postat av: Joel & Jenny!!

Tack själva för en trevlig dag på lek & bus landet!

Kommer att saknar er nu när ni skall åka bort!!

Bamse Kramar

2008-06-25 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0