Dagis Var Stängt....

..Vi fattade ingenting.Hade jag missat att det va studiedag igår?Vi gick hem sedan för att kolla i almanackan och jag hade inte skrivit upp något.Konstigt.
Vi gick hem och käkade frukost och sedan bar de av till BVC och väga lilltjockisen.
Framme vid BVC stannade vågen på 6635g och längdstickan stannade på 65cm:)
Vilken tjockis hon blitt!
Nathalie vägde 6670g när hon va exakt i den åldern och var bara 3cm längre så Lillfisen växer allt ifrån sin syster.
Hon äter som en häst oxå,vilket är bra men fortsätter hon såhär så blir det dyrt matkonto,haha.

Efter BVC tog vi bussen mot Backaplan.Vi var shoppingsugna.
Fisen somnade innan vi ens hann fram.Det blev besök i olika butiker.
Vi stannade till vid GinaTricot och hälsade på en kompis som fått jobb där.Var kul och träffa henne,det var längesen.
Vi tog sen en fika och gick till Toys sedan.Där blev det ett par Inlines och skydd till Nattis så nu blir det mycket skrapsår,haha.
Hon fick även ett par Flip-Flops,pappa fick en ny väckarklocka(den han har nu e från stenåldern)haha,och min kära mor fick två par nya örhängen.Och som vanligt fick jag ingenting...och inte lillfisen heller..:(Får bli nästa gång.
Mamma ringde sedan och vi åkte till Bräcke.
Där blev det bus och lek och det lagades spagetti med köttfärssås.
Efter det ringde vi hem och väckte pappa.Klockan var nu nästan halv6 och han va helt förstörd över att han sovit hela dagen.
Vi bestämde oss sedan för att sova över.Nathalie lekte med Elin(hennes nya kompis i bräcke)hela kvällen.
Det blev glass med jordgubbar sedan och jag och Nattis bastade sedan.
Kikade lite på tv och alla somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0