Salo Shopping Idag

Idag har vi vart till "storstan" Salo,de ligger 30km från Koski.
Där gick vi nästan hela dagen och shoppade och kikade i affärer och åt på Hesburger,hehe.
Nu är de bara 1 dag kvar,morrondagen och då ska de tydligen bli sol o varmt så de blir bad o sol så dagen går förhoppningsvis fort.O sen lördag morron åker vi hem till Götet.
Nattis har haft hemlängtan till oh från,hon lipar och får bryt.Fisen bryr sig väl inte.
Hon har blitt så stor tjej,äter på sina tår och tjtar hela tidne.Hon har lärt sig säga "da da da da",de låter så gulligt.
Och hon vill bara stå och hoppa och helst gå,hihi.Vart tog mammas lilla bebis vägen?:-(
Undrar hur hon kommer vara mot sin pappa?Om hon känner igen honom eller omhon blir rädd eller ngt.
Nä,nu ska jag ge mig mot sängs snart så natten går fort och det blir ny dag

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: sandra

så skoj ni har de

Postat av: Jenny

Undrar om hon kanner igen mig??

Saknar er!

Kram

2008-07-11 @ 09:15:56
Postat av: Fisen

hihi,ja de ska bli spännande och se omjag känner igen dej,men det tror jag.Jag e stor tjej nu,hihi



Kram

2008-07-11 @ 09:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0