Fredags Lucia på dagis och jobb...

Idag har vi vart på Lucia på dagis.Klockan 06 ringde min klocka,och fyy vad trött jag va,Fick sova i Nattis säng eftersom hon kommer in till oss hela tiden + att hon snarkar+ att Felicia sovit dåligt med.Hon blitt snorig igen,Tänder nu kanske?!?
Ja,iaf,mötte vi farmor som tog sig till dagis så tidigt på sin lediga dag.Vi gick in och satte oss och sedan blev det lussande och barnen var så duktiga.
Efteråt blev det fika och vi sa hejdå.Farmor åkte hem för att sova och jag och Felicia gjorde desamma.Jag skulle jobba kl 13 och stänga så behövde min skönhetssömn,hehe.
Vi sov nog 2 timmar,hur skönt som helst.
Sedan bar de av till jobbet och vad skönt det var att vara där och vara social och slippa tänka på mat och blöjor,hehe.
Jag blev hämtad kl 20 från jobbet och sedan bar de hem till Idol finalen..

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0