BVC

Imorses har vi vart på bvc.Det var en stressad morgon som vanligt.Snacka om att bli gråhårig i förtid,haha.
Vi lämnade stora sessan på dagis iaf och traskade sedan mot torget.
Vi hade tid 9.15 men kom inte in förrens nästan halv10,blir så arg när de inte håller sina tider:(
Den underbara kvinliga läkaren tog emot oss och undersökte lilla sessan.Hon åste vara en av de få som är riktigt bra enligt mig.helt underbar.
Allt såg kanon ut,hon följer sin kurva perfekt och ligger nästan på standard,lilla shabbisen.
Vågen stannade på 8570 och mätte 74cm:)
In på Ica se och handla frukost och sedan hem och fisen somnade.
Nu sitter jag med ditt morronkaffe häroch mumsar i mig tårta,hehe.
Idag är de domedagen på volvo med.Jag väntar med spänning på att Kenta ska ringa....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj, hör av dig sen ang Kent och jobbet :-)

spännande

2008-12-09 @ 17:39:47
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Va skönt ang jobbet och KUL med hussökandet heja



Ska vi ses något nästa vecka, försöka få in den där svåra fikan ha ha ;-)

Tisdag o torsdag funkar bäst för mig, jobbar mån+ons.



Kram

2008-12-10 @ 09:53:46
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0