Regnig Tisdag

Idag har de regnat i stort sett hela dagen,Usch.
Imorses vaknad ejga halv 8på soffan av att sambon satte på tv:n och slurpade sin gröt i örat på mig.
Gick sedan o la mig i sängen med snark-fian Nathalie.
Gick upp innan 9 och vi låg alla 4 i sängen och myste en stund innan frukost.
Nattis gick till tandläkaren med sin pappa.Jag upptäckte ett hål på en framtand så hon skulle sit så d ekund ekolla den.
De va tydligen början på hål men ingen fara.Och jag tyckte de va konstigt att jag inte sett den innan,men den hade bildats när mjölktanden var på väg ut typ,men fattar inte hur de har kunnat ske för jag har inte sett den innan.
Kenta fattade inte heller att fråga så men allt va bra annars.
Efter de åkte vi mot Härryda,skulle kika på ett hus men läget var inte sådär jättebra så de sket sig:(
Vi åkte hem sedan och gjorde mat.Stefan kom över på käk,de blev bus och lek och OS såklart,hehe.
Efter en stund dök även barnens farmor upp och efter ett tag kom oxå Jasmiina och det var fullt hus i vår lilla lägenhet.
Seg dag med massa regn bara.
Efter att alla åkt bestämde vi oss för att ta en sväng till Bräcke.
Regnet avtog och jag,ungarna och mamma tog en promenad.felicia övade mycket på sin krypning oxå.
Nattis och muffa handlade glass från glassbilen,de fick springa runt hela kvarteret för att hinna med,haha.
Vi åkte hem,Fisen somnade i bilen men vaknade ganska snart hemma igen.
Hon fick nyss välling av sin pappa och bajs efter de såklart.
Nu blir de natt ning av ungarna

See You Later,Alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0