Promenad

Måndag och veckans näst tråkiga dag.
Dagen började sådär.Jag vaknade i Nattis säng med henne snarkandes bredvid.Fattar inte varför hon springer efter mig på natten.*pust*
Felicia vaknade strax efter mig vid halv10.Hon hade vaknat tidigare och fått välling av sin pappa.
Vi gick ut en stund på förmiddagen och lekte sedan bestämde vi oss för att träffa jessica och ta en promenad på Eriksbrg i det vackra vädret.
Vi åkte mot Eriksberg men stannade först vid Triumf glass och tog oss varsinn glass.Träffade en gammal klasskompis och hennes son med och tjötade lite.
Vi gick till Eriksberg ochFelicia fick mat först och sedan tog vi Älvsnabben och åkte runt.hihi.
Vi träffade Jez och hennes hund och gick promenad och tjötade lite.
Vi tog sedan båten tillbaka till Eriksberg där älskade sambon plockade upp oss.
Vi åkte till Bräcke där de blev grillning.
Vi skulle åka hem men Nattis vägrade så hon stannade kvar.
jag åkte hem och Fisen och sambon åkte till Gårdsten.
Och jag var hemma själv.Kändes konstigt´,rastlöst på något sätt men behövlig toch underbart!Låg bara och sappade tv och njöt av tystnaden,haha.
Nattis kom med mummu vid 20 tiden,vi tog en kaffe och gick sedan till torget.
I trappan möter vi då Fisen och pappa.
Vi kom hem igen och Felicia sov,hon var trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0