Nattvandring .....igen

...Det var två tre nätter då Nattis sov i sin säng,hela natten och man fick själv en godnattssömn.Men inattbörjade det igen.Hon kom redan innan 01 och snarkandes såklart i mitt öra och klängades över mig.
De slutade med att jag flyttade in i hennes säng men tror ni inte hon kommer efter mig runt 5tiden.
Gick sedan och la mig på soffan och hon går till stora sängen igen och sover.
Efter nackspärr och jobbig kudde gick jag till hennes säng igen med Fisen som vaknade vid 7,vi somnad eom och vakna halv9,Trångt och svettigt var de.
och jag som känner mig så förkyld och allt,och d eblir ännu värre av att inte få sova en natt:(
Kenta åkte imorses och fiska så jag och barnen har bara myst hemma.Det öser ju ner regn.
Imon ska vi till universeum iaf,ska bli skojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0