Lill tjejjen 8månader

Jihu!!Vad glad man blev när man såg solen igen.Det var inte igår.
Och vädret idag var mkt varmare.
Vi gjorde oss klara imorses och åkte till Jenny eftersom Nattis och Stefan+Jasmiina had eåkt dit.
Inatt har Fisen sovit såå oroligt.Drömt väl för mcyket om lek och bus.Hon har vaknat och skrikit varannan timme,så jag har fått gå upp och ge nappen och klappa henne.
jag tröttnad epå de vid halv6 tiden och väckte Kenta och sa att nu e de din tur,jag orkar inte mer.
Gick sedan och la mig i Nattis säng och sov till 10.
Stackars lillfisen vart gnällig hela dagen,hoppas hoppas de e tänder på G!:)
Vi åkte iaf till jenny och där var de städning i allra högsta grad.
Det blev bus och lek och kaffe.
Efter de blev vi såklart hungriga igen och brummade till Thai Kitchen där vi åt alla.
Och det var gött.Vi sa hejdå till alla och åkte till Bräcke.
Satt ute i solen och jag och tjejerna tog sedan en promenix till lekplatsen och vilken tur att de fanns 2tjejjer där som Nattis snabbt började leka med.
Fisen gungade och åkte rutchkana och skrattade åt tjejerna som tokade sig.
Vi gick tillbax och drack kaffe.
Händ einte så mycket sen,jag var rastlös och trött som vanligt.
Vi rörde oss hemå sedan efter att Fisen ålat runt i vardagsrummet.Det är kul nu när hon börjat röra sig och utforska mer.
Blev ett stopp vid Coop,fredagsmys godis och mat till Felicia.
Tänk,klockan är 21.45 och båda barnen sover.Kors i taket,de va inte igår.
Äntligen lugn och r,ohaha

Nu ska vi se film,natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0