Jobbig natt

Vaknade imorse innan klockan ringde.Var trött,skittrött rättare sagt.
Vart en sån där jobbig natt igen.Nathalie har kommit in 4-5ggr och varje gång har jag gått upp och bart in henne i sin säng igen.Usch,och hon snarkar,stackaren.Felicia har haft marddrömmar eller ngt med så hon har typ gnällt till och från och så regnar det idag,känns som de inte kommer bli en bra dag idag.
har precis badat lilltjejjen så nu luktar hon underbart.Hoppas hon somnar snart så jag kan sova med.
Måste göra de får att slippa vara grinig idag.
Uppdaterar mer sedan.

Vi ska förresten på husvisning i Stenkullen idag,spännande.Och imon på en i Björboholm:)


Kommentarer
Postat av: Hetiginnan Anne von Porat

Jag ska på affärspresentation idag och lära mig att tjäna pengar på ett effektivt och enkelt sätt för jag är bekväm av mig, vad ska du själv göra?

2008-08-27 @ 09:54:58
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Jenny!!

Hur var visningen??

Va det något att ha??

Kram

2008-08-27 @ 20:12:59
Postat av: Annika

Huset var fint o tomten var stor o fin men man hörde +tågen för mkt:(

2008-08-27 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0