Vår stora sessa är sjuk

Stora sessan är sjuk.:(*Kramar och pussa massor*
Inatt
väckte hon mig och sa att hon va kissenödig och vi gick och kissade då känd ejag att hon va kokhet.
Tog tempen och rätt hade jag,tempen stannad epå 39,5.Av med kläder och massa vätska och en dos med alvedon.Stakkarn skakade och var helt förstörd.Vi gick och la oss igen.
Jag kände sen
på henne efter 1timme och då verkade hon inte så varm längre.
Felicia vaknade sen runt 5 och skulle ha käk,somnade om men vaknade redan strax efter halv8.jag va helt död,men vi gick upp ändå.Det blev grötdags efter en stund och vad gott det var:-)
Efter gröten kom Nattis upp,hon mådde bättre.Ingen feber.Satt och tittade lite på Bompa.
Sambon gick upp,vi gick och la oss igen,Felicia somnade med en gång,Nattis med och sov 3 timmar.
Jag,Felicia och mor min bestämde oss sedan för att åka en sväng till Freeport.Nattis var hemma med sin far.Hon åt en jätteportion med spagetti och köttfärsås.Hon blev lite lessen när vi åkte men hon skulle få en överraskning av mig sen så blev hon glad.
På freeport hitta vi lite leksaker till töserna och jag handlade nya kuddar till soffan.de gamla var verkligen urslitna:(
Och blev riktigt nöjf,det finns juh sååå mycket fint,men först måste man flytta!
Vi kom hem och mamma kom med och fikade och gav Nattis lite presenter.Hon blev glad.
Sen var de matdags för fisen.Det blev potatis idag,hon gillade det,hon fick även lite broccoli men de gillade hon inte.
Dagen gled mot sitt slut.Vi målade lite och tog tempen och febern var tillbaka.Denna gången 37,6,men den brukar juh stiga mot natten.
Hoppas det blir en lugn natt.Nu ska fisen ha gröt och pyjamas!

Godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0