Soliga tordag

Idag har vi inte gjort så mycket på förmiddagen.
Lämnade Nattis på dagis vid 9 och sedan kom jag o Fisen hem.Hon sov en timme och jag passade på att plocka in disk och surfa lite.
Efter att hon vaknat blev det grrötdags och vad hungrig lill Fisen va.Det dukades även fram katrinplommon.Så nu hoppas jag att hon bajsar snart:)Hon fiser ju något fruktansvärt om nätterna,därav namnet Fisen,hihi.
Efterår tog jag fram dammsugaren och dammsög.Fisen var med och tittade.Torkade rent golven och rengjorde toaletten.Kände mig duk´tig och svettig blev man allt.De blev dusch och såklart var Fisen med.
Hon somnade sen,blev lite tv-tittande och hängning av tvätt.
Dags och väcka sambon för den dagliga promenaden men han var helt väck så det blev ingen promenad.
På med klädrna och hämta Nattis från dagis.
Vi skulle till Bräcke en stund innan vi åkte till Gårdsten.Billy hade nämligen födelsedag.
I Bräcke var vi ute nån timme,var underbart i solen.
Det bar sedan av mot Gårdsten.Dör var hela tjocka släkten redan.Blev fika med kaffe.
Var där en stund och pratatde.På vägen hem åkte vi förbi ett hus vi är intresserade av och kollade läget så imon blir det och ringa mäklaren och banken.
Yes!kanske äntligen får hus!Vore underbart.
Nu e Fisen gnällig och ska ha mat igen.Hon fick banangröt av Joel,hon älskade den och åt mer än vanligt.
Nattisen gnäller som vanligt här bredvid.Hon e trött.
Imon är det BVC och prästen som kommer och pratar dop.

***Godnatt!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0