Lång och seg lördag

Idag har vi inte gjort speciellt mycket.
Sambon min har vart på fiskemässan och jag har vart hemma med tjejjerna.
Vi gick upp rätt sent(9.00)men jag va såå trött,måste vara våren:)
Nattisen är fortfarande sjuk.Vi va till läkaren igår och de konstaterade att det är Virus hon har och det kan ta upp till 2-3veckor innan man blir bra igen.Stakkars gumman,hon hostar såå hela tiden och inget hjälper.
Ja iaf,min mamma kom sedan på besök idag.Ja
Jag bestämde mig för att laga middag åt oss alla.
Duktig som jag kände mig,gjord ejag iordning lax med grönsaker i ugnen med potatis och hollandaise sås...och det blev himla gott:)
Vi hann knappt sätta oss till bords när sambon dök hem igen.Det blev tv och hästar för hans del medans vi andra åt.Fisen hade precis somnat så äntligen fick man äta mat i lugn och ro.
Lilla Nattisen åt oxå mat och vad glad man blev.Hoppas hoppas hon blir bättre snart och får tillbaka sin matlust.
Efter mat blev det kaffe och lek.
Sedan bestämde sig Nattis att hon ville sova i Bräcke.Och visst fick hon det,
Blev sedan snabb packning och de åkte iväg.Vi skulle dit senare på kvällen.
Jag passad epå att lägga ut lite grejjer på Tradera.Får la se hur det går.Lite diskning och städning emellan och sedan åkte även vi mot Bräcke.
Väl
  framma skulle de bakas.Det skulle bakas "kärleksbullar" som Nattis säger.Mumms!
F
elicia fick sin mat.Idag blev det majspure men hon ville inte ha så mycket så det blev päron istället och tutte.
Hon har blivit en riktig liten knubbis vår fis.^*Puss fisen*
Sambo
n min höll sig till fiskegrejjerna.
Kvälle närmade sig även denna dag och Nattisen blev trött och vi bar oss hemåt.
Fisen somnad ei bilen och sover än,hoppas hon sover hela natten nu.
Msn:na mamma nyss och hon sa att Nattis somnat med en gång.
Hoppas hon kan sova hela natten nu lilla gumman.

Imon ska vi till baby&barnmässan iaf.Ska bli skojj!

Godnatt säger även jag!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Natti natti :D

2008-04-12 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0