Jävla pollen

Idag har jag mått skit.Kliar i ögon och näsa hela tiden,nyser hela tiden och e allmänt trött.Har fått röda veckan med + att Fisen skall ammas,hade de inte räckt med de?Nä,då ska man ha allergi med.
Gick till Apoteket imorses för att köpa tabletter men de fick man inte äta om man ammar.Fick ögondroppar iaf.
Får ringa läkare imon och höra vilka man ska äta då.
Vi gick upp vid halv9 imorses.Vi låg i sängen alla 4.
Nattisen väckte mig sen och sa att Felicia luktade kakka,och de var helt rätt.Stackarn hade massor med bajs i blöjan.
Vi gick upp och åt frukost och Fisen fick gröt.Däremellan vaknade även käre gubben min.
Han verkade trött,precis som jag.
Tvättade lite och fixade disken.Gick sedan till torget och lämnade nycklarna vid lokalen vi hyrd epå dopet.
Kom hem och gjorde mat.Sambon min lekte med ungarna så länge.
Sedan gick vi ut,jag och barnen.Vädret var underbart men de blåste mycket.
Vi gick till sandlådan och Nattis hittade en 1årig tjej som hon lekte med.Sedan tog vi en liten promenad.
Sambon skulle fixa lås till båten så länge,han ringde och vi givk hem till vår gård.
Där lekte sedan sambon min och Stefan med Nattisen.
Jag gick upp och fick spraya näsa och ögon.Gjorde lite kaffe som jag tog med ut oxå.
Nu kom Tanja,Anton och Wille.Vi skulle gå til 4H gården och kika på djuren.
Väl framme kikade vi å djuren och till slut fikade vi.tack Tanja för fikat och sällskapet!De får vi göra omm snart igen:)
Vi gick hem igen och sa hejdå,hemma väntade sambon på oss.
Vi skulle till Bräcke medans han tränade men jag o Fisen stannade hemma.Jag e så trött.
Nattis åkte med.Nu e Fisen lessen.
Hon fick nyss smaka på banan och päron yoggi,hon älskade det.Snart blir de gröt och nattning.

Ps.Huset var jättefint men budgivningen blev för hög,tyvärr:(

Kommentarer
Postat av: sandra

varför fick inte vi följa med????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0