Ingen bra rubrik

Värdelöst att behöva komma på bra rubriker varje dag.
Uppdaterar gårdagen nu.Vaknade av Nattis hostande runt 9,gick upp,åt frukost oså.Nattis hade massa feber på natten igen och även på morran,*suck*Stackarn..
Hon
somnade på soffan igen,men hostade görmkt.Jag ringde till Backa läkarhus om det var normalt att ha feber så länge och peniciliin har inte hjälpt ett dugg.
De sa att man skulle ge den 3 dygn så om hon skulle ha feber idag(torsdag)skulle vi åka in igen.
Hon sov nästan 3 timmar på dagen,helt slut,hostade och drack vatten bara.
Felicia sov en bra stund hon med,jag tänkte jag skulle hinna vila jag med men alltid hittar man nåt annat och göra.
Sen blev det dags för middag,Nattis fick blodpudding,hon åt en bit med mjölk.
Sedan blev det lek&bus på golvet med Felicia och Nattis sov igen:(
Och vet ni vad,Hon rullade runt.Från mage till rygg:)flera gånger och alltid blev hon lika arg,hihi.Så nu börjas de att röra på sig,härligt!
På kvällen
åt Nattis tom godis och febern hade kommit tillbaka,blev Aövedon och den försvann fort,och man fick se ett leende av henne.
Hon åt nu nudlar med.Febern var borta.Det blev lite tv-tittande och vi somnade alla innan 22:)

Idag e jag bra trött.Nattis har hostat så mycket inatt,hon äter lite blodpudding nu och känns mycket piggare.
Felicia ligger på golvet och försöker för fulla muggar att rulla igen,så kul:)
Nu blir det frukost och tempen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0