Grattiz Jonas på 16årsdagen!!

Grattis grattis från oss stora killen!Idag  fyller min bror 16år och jag har namnsdag:)Grattis till mig själv:)hihi
Fisen väckte mig  kl5,tyckte det var konstigt för hon har aldrig vaknat så men iaf fick hon lite mat och somnade snart om igen.Vaknade sedan igen 7,mat igen och jag var hur trött som helst..Inte konstigt när man ligger 3 i sängen med en som snarkar som en vet inte vad.
Nattis,när ska du sova i din säng???
Tog Fisen till sängen och hon somnade igen runt8,jag flyttade mig till soffan för Nattisen snarkade så.
Hörde ngt i köket,tänkte det var sambon som vaknat.
Sedan vaknar jag till av att någon kommer in till vardagsrummet och sjunger.Lilla söta Nattis hade gjort macka till mig och sjöng för att jag har namnsdag.Den lilla sötisen,gud vad gulligt,jag blev helt tårögd.Jag fick tvålar av henne som hon hade gjort med sin farmor.
Efter det skulle vi göra oss klara och åka mot Björlandavägen och träffa Jenny och Joel.
Idag skulle vi ta färjan över till Brännö och kika lite.
Vädret var rena sommaren.
Väl framme var det spännande både för stora och små.
Vi fikade vid havet,barnen sov och vi tog färjan sedan hem igen.
All var trötta.Knappt så jag orkar blogga.Ska nana nu och updatera mer en annan dag när jag är piggare.

Tack Jenny o Joel för en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Joel!!

Hej och tack själva för en jätte trevlig dag! Detta får vi göra snart igen!!
Kram Kram

2008-04-22 @ 07:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0