Grattis Fisen på 4månaders dagen!!!

Nu börjar även vår minsting bli stor:(*gråta*
Tiden springer ivög otroligt fort.Felicia är idag 4månader.Helt ofattbart.
Natten sov vi alla bra,förutom vår stora virvelvind som hoppar från säng till säng på natten och snarkar,haha.
Morgonen var stressig som vanligt.Både jag och Nattis var så griniga och trötta.
Vi skyndade oss till dagis medans sambon hade slocknat och Fisen låg och sov än.Hon vaknade först halv10.
Sedan blev det grötdags igen.Jag har gett mig banne på att hon ska lära sig att äta det.
Det gick mycket bättre idag,hon riktigt smaskade och bara skrattade och pratade hela tiden.
O
jag har ju glömt hur det är att mata bebisar.Det var gröt överallt,precis överallt,nästan.
På hene,på mej,babysittern,klädrna,haklappen,haha.Och inte nog med det så nyser hon när hon har gröt i munnen,så ni kan tänka er hur det såg ut.Felicia har lyckats bli förkyld igen oxå,så de rann från näsa och mun,hihi.
Nu ligger vi här på golvet och tränar och myser.Tänkte hon ville sova för mamma e lite tröttis:)
Idag regnar det,blir inne hela dagen.Ska försöka hinna med nya slingor i håret med,men det får bli ett senare projekt.

*Hej hopp,gummiboll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0